zondag 24 juli 2011

Intimiteit.

Intimiteit kan uit de kleinste dingen bestaan. Een blik die je heel even, slechts een moment, met een ander deelt kan intiemer zijn dan een kus met iemand anders. Voor mij was jij onverwachts het intieme deel van mijn avond. Op een feestje met heel veel mensen kenden jij en ik dezelfde personen zonder dat we elkaar kenden. Handen werden geschud, namen uitgewisseld en de rest van de avond was het een heerlijk spel. Zo onsubtiel als je blikken en aanrakingen voor mij waren, zo onopgemerkt gingen ze aan de rest voorbij. Er zijn ballonnen met lachgas en ik koop er één voor jou en één voor mij. Samen even genieten van de roes op de bank. Je arm losjes op de bankleuning achter mij, ongedwongen. Als we tegelijk naar de toiletten lopen besluit ik niet meer subtiel te zijn, en juist nu begrijp je me niet als ik zwijgend in de deuropening van een andere ruimte blijf wachten. Onze vriendengroep besluit het feest ergens anders voort te zetten en als we daarheen gaan kom jij naast me lopen en pakt mijn hand. Onze vingers verstrengelen zich en ik vind het fijn hoe vertrouwd je voelt. Je bent jonger dan ik en ik plaag je dan wel met je hippe kapsel, ik vind je waanzinnig. Eenmaal bij het 'afterparty'-huis aangekomen lopen wij als laatste -niet- naar binnen, maar verstoppen ons in de tuin. Als een andere jongen, die me altijd in de gaten houdt, ons komt zoeken in de straat rennen wij naar binnen en draaien de deur op slot. Ik ben nog hardop aan het lachen als je me aankijkt en je lippen op de mijne duwt en we zoenen. Je bent echt verrukkelijk, ik wil het liefste hier de hele avond blijven staan en alleen maar met je zoenen zoenen zoenen. Helaas heb ik weinig zin om me te verantwoorden tegenover onze vriend die gek op me is, dus het stiekeme gevoos is het enige waar ik voor kan gaan. Er hangt een zinderende spanning tussen ons, en we zitten samen op bed terwijl de rest fifa op de xbox speelt. Je hand laat je even op mijn billen rusten, dan leun je subtiel tegen me aan. Ik oefen druk terug uit op je arm die tegen de mijne leunt en zo plagen we elkaar, ongezien. Overal waar we kunnen blijven we contact met elkaar houden, en als een vriend in paniek thuiskomt omdat hij overvallen is en we er met z'n allen omheen staan houden wij achter onze ruggen elkaar's handen vast. Je gaat weg om een andere vriend op te halen en als je terug komt gaan we samen, alleen, in een andere kamer zitten. We praten en ik hoor ineens hoe jong je bent, in een flits, je zegt iets op een manier die me doet denken aan de jongeren die ik wel eens op televisie zie. Als je me vervolgens weer zoent is de onrust hierover totaal verdwenen, je windt me veel te veel op. Je handen glijden over mijn lichaam terwijl we daar zitten op de bank. Ik hoor een deur opengaan in de gang en ik weet dat dit onze vriend is, die ons weer komt controleren. We gaan allebei gelijk recht zitten, verder pratend over waar we het eerder over hadden, maar we blijven contact houden. Onze knieën tegen elkaar aan en tussen onze bovenbenen in hebben we allebei een hand, mijn pink nog verstrengeld tussen je vingers. Het is dit innige, dit verlangen om bij je te zijn en je aan te raken no matter what, dat maakt dat ik me veel intiemer met je voel dan met de laatste jongen waar ik seks mee had. Wat een teleurstelling is het dan ook als je na nog een zoen ineens wegfietst bij het afscheid nemen, zonder zelfs maar een doei te zeggen. Boven me zie ik onze vriend uit het raam hangen om ons uit te zwaaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten