zondag 3 april 2011

Onverwachts fijne dinsdag!

Ik ben klaar met werken maar zoals altijd blijf ik plakken, nog één drankje aan de bar.. Ik zit te kletsen met een vriendin als jij binnenkomt. Ik weet wie je bent, je werkt in een eetcafékroeg hier in de buurt. Je gaat ook aan de bar zitten, één plaats verder nog, tussen ons in zit een oude japanner. Eigenlijk moet ik alweer vroeg op, maar ik denk er over om een dagje studeren over te slaan. Mijn vriendinnetje denkt er na een paar biertjes anders over, ze moet toch echt werken morgen en gaat naar huis. Het is 'pas half twee' en ik twijfel er niet over naar huis te gaan. De japanner naast me begint duidelijk nogal dronken te worden en ik kijk eerlijk gezegd liever naar jou. We flirten weinig subtiel, brandende blikken met een brede grijns erbij. Als de japanner besluit aan me te gaan zitten ga ik snel naar het toilet toe. Als ik terugloop pak ik mijn drinken en kom rechts van je op de barkruk zitten. 'Zo, jij hebt vuur, toch?' met een brutale glimlach erbij. Die wordt beantwoord, schaamteloos flirten we. Ik vraag mijn baas om 'Are you gonna be my girl' op te zetten en zing vol enthousiasme mee. 'Als jíj het zingt vind ik het ineens wel een leuk nummer' zeg je me. Ik zet mijn meest onschuldige blik op en dank je. Wat hou ik hier toch van, als ik je blik op mijn huid voel dansen terwijl je naar me kijkt. De spanning, de kennis die we allebei hebben van onze wederzijdse aantrekkingskracht. Deze momenten mogen van mij altijd heel lang duren. Als je naar me toe buigt met je blik op mijn lippen kijk ik je dan ook gespeeld verbaasd aan. 'Wat doe je nou?!' Ik laat je me nog niet zoenen, ben je gek. Het is veel te leuk om dit spel nog even te spelen. Na nog een tijdje flirten en praten wil ik ook niet langer wachten, dus als je weer naar me toe buigt om me te kussen ga ik erop in. Ongegeneerd zoenen aan de bar, in de kroeg waar ik werk. Voor alles is een eerste keer.. Maar god, wat kan jij lekker zoenen. Ik krijg belachelijk veel zin in je en als je me vraagt 'of ik bij jou kom slapen' hoef ik daar niet langer dan twee seconde over na te denken. 'Ik pak mijn jas en mijn tas, woon je in de buurt?' 'Aan de overkant van de straat.' Mooi, daar hoopte ik al op. Je pakt mijn hand als we de kroeg uit lopen en al struikelend over onze eigen voeten lopen we al zoenend de drempel van je voordeur over. Mijn kledingstukken kan ik morgen door je hele appartement oprapen en daar hou ik van. Ongecontroleerde passie, de ander zo snel mogelijk naakt tegen me aan willen voelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten